onsdag den 22. oktober 2014

Se, hvem der kom forbi...


Onsdag er skønne strikkekvinder. Onsdag er strikkecafé. Og onsdag plejer at være på biblioteket. Men ikke i dag. I dag foregik det hos Eventyrgarn. Og her kunne vi så også til garn og opskrifter samtidig med at 'kvæveren' gik lystigt. Som sædvanligt. Sådan er det, når 20 kvinder mødes :-)






Lige pludselig dukkede denne fyr op. Ja, jeg vidste jo ikke, hvem det var - for jeg har ikke set 'Den store strikkedyst', men det havde de andre jo altså. Så jeg fandt jo hurtigt ud af, at det var Kouchi
derfra. 

Da han så, at vi sad der og strikkede og hyggede, havde han ikke brug for mange opfordringer til at hente sit strikketøj ude i bilen og slå sig ned blandt os kvinder. 

Der blev spurgt meget ind til udsendelsen, men han ville bestemt ikke røbe, hvem der vinder. 

Selvfølgelig ikke.


Og nu har jeg siddet og set et afsnit af dysten. Tja. Jeg er jo ikke sådan helt til realityTV. Har hverken set bagedyster, vild med dans eller lignende. 
Så jeg skiller mig vist ud fra resten af Danmark. Det gør ikke mig noget. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Tak fordi du med dine kommentarer er med til at gøre bloggen mere levende.