mandag den 13. oktober 2014

Stille væren er godt begyndt....


Ferie er at nå det, man ikke når i det daglige - men det er også at komme langsomt i gang med dagen. Især det sidste elsker jeg. At kunne tage sig tid til at nyde morgenkaffen, at læse en god bog og sammen med den sidste kop kaffe at tage strikketøjet frem.


Sådan har formiddagen i dag været. Lige præcis som jeg kan lide den. Jeg trænger sådan til bare at sidde og nyde dagen sammen med Steen.

Det har været travle uger for ham med besøg fra 7 skoler i lige så mange lande. Med besøg på virksomheder i Horsensområdet for at se, hvorledes grøn energi udnyttes / udmøntes her.

Så han trænger også til stille væren her omkring morgenbordet.

Jeg tror, jeg vil strikke lidt mere, inden vi skal ud og ordne noget stakit på grunden. Og Steen laver en lille video til Youtube. Vi trænger sådan....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Tak fordi du med dine kommentarer er med til at gøre bloggen mere levende.