onsdag den 19. november 2014

Blogge - for hvem???

Kære læsere af min blog

Jeg har nu skrevet på denne blog i et godt stykke tid og har det rigtig fint med at nedfælde mine tanker.
Mine tanker kredser sig meget om strik, men så sandelig også om mange andre ting. Det er,

hvad er fylder i øjeblikket. Og det er jo forskelligt. Somme tider bliver jeg også stille, fordi andre ting presser sig på - som jeg måske ikke har så meget brug for at dele med hele verden. Sådan er det bare - og det bliver ikke anderledes.




Det er min første blog nogensinde - og jeg ved ikke, hvad jeg kan forvente af jer derude, som læser min blog. Og det er der ganske mange der gør - tælleren siger på den anden side af 8000 sidevisninger.

Jeg kunne godt tænke mig mere respons på det, jeg skriver. Det kan selvfølgelig være, at det er komplet uinteressant - men 44% er læsere, der vender tilbage, så heeeelt håbløs tror jeg ikke, det er.

Kære læser - det ville glæde mig uendelig meget, hvis du vil være med til at gøre min blog mere levende ved at give en lille kommentar med på vejen.......














2 kommentarer:

  1. Du har ret.. Det ville være skønt med mere respons på ens blog.. Har selv blogget en smule i en periode, men fik ikke meget respons heller.. Det ville være rart, at få lidt tanker retur, positive som negative.. God dag til dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis - man kan selvfølgelig betragte det som at skrive en dagbog til skrivebordsskuffen - men når vi gør os umage med at lægge det ud...
      Også god dag til dig Anja :-D

      Slet


Tak fordi du med dine kommentarer er med til at gøre bloggen mere levende.