tirsdag den 23. september 2014

Efterårsfarver - året går på hæld

Det har været efterårsvejr - og er det vel sådan set stadig . De fleste marker er pløjede, harvede og vintersåede - for længst vintersået.
Fangede lige en flot mark i dag med friskpløjet jord - som skinnede flot i den lidt disede sol.

Så smukt - så typisk for årstiden - og varslende den brune, grå, kolde og vandkolde tid, som jeg ikke lige er sååååå vild med - bortset fra de smukke efterårsfarver, som jeg til gengæld absolut ikke vil undvære for nogetsomhelst.





Det ER da skisme da smukt.

Brugte dagen på at cykle en tur på 15 km - sådan godt og vel - og ellers strikkede jeg på et nyt projekt - et sjal - efter eget design.

Viser ikke billeder af det i dag - men senere. Når jeg er klar, vil jeg præsentere mit projekt.

Indtil da  må I vente med at kigge over skulderen ;-)

Hvad mener I om efteråret - eller årstiderne - nogen foretrukne - og hvorfor eller hvorfor ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Tak fordi du med dine kommentarer er med til at gøre bloggen mere levende.