onsdag den 24. september 2014

Ved havet ....


Jeg er forkølet - og den bedste kur mod det er Vesterhavet. Jeg har ikke været her siden foråret - så nu er det også på tide. Og Æ Kræn Wester er lige så herlig og opfriskende som altid. Her ER da smukt.





Fanø er mit paradis på jord. Der er så skønt her. Og vejret behøver slet ikke at være godt. Der må gerne være blæst. Kulde. Regn. Rusk.

Lige meget hvad, så er der altid skønt ved havet.

Vesterhavet er min kur mod ALT.










At gå lange ture ved havet. At mærke blæsten, og at måtte bøje sig for den. Det er livet.

Det kan kurere enhver tristhed - og forkølelse.

At blive blæst igennem. Og så måske i sauna i aften. Med et glas rødvin.



Så sover jeg godt.

Og i morgen skal jeg strikke, jeg skal cykle og jeg skal gå ved havet - og nyde at jeg er til.

Ved Vesterhavet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Tak fordi du med dine kommentarer er med til at gøre bloggen mere levende.