tirsdag den 9. september 2014

Hvad trænger mest?

Jeg blev pensioneret for et halvt år siden. Det åbner en verden af muligheder. Alt det, jeg nu kan, når jeg orker.

Vejret var smukt her til morgen. Så let tøj på. Ikke noget med efterårstøj her, når det stadig er sommerligt. Og solen var lovende.

Mens jeg strikkede overvejede jeg, om jeg skulle gå en tur. Jeg kunne også gå i haven - den trænger bestemt. Jeg strikkede videre. Kunne også støvsuge. Trænger også til det. Det kunne jo blive efter frokost - hvad jeg nu bestemte mig for.

Gik så endelig ud for at fodre guldfiskene. Og glo lidt på dem.


 Hmm - det var koldt - slet ikke sommer, men mere efterår.

Jeg tror, jeg strikker en fjer mere på mit tørklæde/sjal. Det trænger. Og det gør jeg også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Tak fordi du med dine kommentarer er med til at gøre bloggen mere levende.