torsdag den 25. september 2014

Ikke helt ravvejr - men alligevel.



 Dagen i dag stod på cykelture - i Nordby (nødvendige indkøb til frokost mm) - til stranden og på stranden. Har I nogen idé om, hvor hårdt det er at cykle på sand, der ikke alle steder er lige hårdt?

Nej vel - det havde jeg heller ikke - til i dag.

Heldigvis havde jeg da vinden i ryggen - ikke at det hjalp på hjulets graven sig ned i sand - men til gengæld irriterede modvinden mig heller ikke.



Esbjerg er næsten helt forsvundet i dis - og småregn.






Selv om der ikke var oplagt ravvejr - så lykkedes det mig alligevel at opsnuse nogle stykker rav - 2 pæne stykker og så noget krymmel.






Mit håndklæde er næsten færdigt.


Jeg er landet med begge ben på jorden.

Energien er ved at være fundet igen.



Og i morgen kommer Steen herover. Så skal der råhygges. Med gåture. Med en god middag.

Og lørdag er skal der ordnes nogle opgaver i huset.




Hvordan finder I energien, når den af og til smutter væk mellem fingrene på jer? Hvad gør I?

I er meget velkomne til at komme med jeres bud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Tak fordi du med dine kommentarer er med til at gøre bloggen mere levende.