mandag den 27. oktober 2014

Mandag med strikkevejr....



Mandag er ny uge. Steen er kørt på arbejde for længst, så jeg har huset for mig selv. Det er blæsende og lettere gråvejr. Og lige netop vejr til at sidde inde og strikke. Opvaskeren er tømt, der er ryddet op. Så nu kan dagen folde sig ud. Måske skal jeg støvsuge, måske skal jeg tage varmt tøj på og vove mig ud i haven - det regner trods alt ikke.
Der er meget, der kunne gøres.

Jeg venter på, at de nye strikkemarkører skal ankomme fra Hong Kong. Jeg kan lige netop klare mig med dem, jeg har. Men ikke ret meget mere, så bliver der brug for flere.

Jeg tror, jeg sætter mig i min gyngestol med en kop kaffe mere, Og finder strikketøjet frem. Så jeg kan blive klar til de nye markører.




Og nyder blomsterne jeg hentede ind fra haven igår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Tak fordi du med dine kommentarer er med til at gøre bloggen mere levende.