onsdag den 29. oktober 2014

Og sådan så de ud...


Det er altid spændende, når et projekt er færdigt. Jeg kan glæde mig som et lille barn, når jeg skal se det endelige arbejde. Virker det nu som det skal? Eller skulle noget have været anderledes? Er det strikketøj, kan jeg pille op. Anderledes forholder det sig, når det er noget, der ikke kan gøres om.

Og det kan et græskarhoved ikke. Bevares, man kan lave et nyt. Meeeeen jeg vil helst, når det fungerer i første hug.

Det kan jo ikke vurderes før det er mørkt udenfor og der er tændt lys i.


Jeg er godt tilfreds med mine hoveder - hvad mener I?







Det er lidt svært at se det nederste - så I får også lige et billede i dagslys.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Tak fordi du med dine kommentarer er med til at gøre bloggen mere levende.