tirsdag den 4. november 2014

Er godt i gang....







Er kommet godt i gang med sweateren til datteren. Er super tilfreds med både garn og mønster. Fik jeg nævnt, at det er  Alpaca Supreme Once 1 fra Garnudsalg? Det er superblødt og lækkert. 

Modellen skaber jeg hen ad vejen. Sådan kan jeg godt lide det. At begynde ud fra en idé, prøve den af, rette til og fuldende. Sådan. 

Mine markører fra Ebay er ikke kommet endnu, så indtil videre klarer jeg mig med elastikker. Det fungerer faktisk glimrende, selvom de er lidt store. 

2 kommentarer:

  1. Do you will show the pattern?
    I will be here to learn.
    Thank You so much !!!
    Liaze

    SvarSlet
    Svar
    1. I'll give you a close up picture tomorrow - it's too dark to take pictures at this time of the day ;-)

      Slet


Tak fordi du med dine kommentarer er med til at gøre bloggen mere levende.