mandag den 10. november 2014

Når der bliver spurgt...


Jeg er stadig noget stille. Kan ikke rigtig fået taget mig sammen til noget. Dagen er gået med forskellige samtaler, som ikke er helt så opmuntrende, men nødvendige. Der er så mange, der skal kontaktes for at få noget sat i gang. Og masser af koordinering og planlægning.
Og er der også lige et hus.....

Men har lovet datteren at sy et kostume til hende. Og det vil jeg selvfølgelig også gerne. For jeg kan jo godt lide at være kreativ. Og hun er kommet i god tid. Så jeg både kan nå at tænke, finde, kreere, overveje igen og konferere.

Det er sjovt.

Jeg begyndte heldigvis i sidste uge.  Datteren har selv købt bluse - nå ja - der var lige to bluser, for en veninde skulle i øvrigt lige have et sæt magen til. Hun skaffer også selv bukser, så egentlig skal jeg ikke sy så meget.

De vil optræde som Team Rocket - og hvis du heller ikke ved, hvad det er, så ved du lige så meget, som jeg gjorde, da hun spurgte. Her er et link til billeder af Team Rocket. 

Her er min kreation. Det er ikke syet på endnu, for jeg ville lige have godkendt størrelsen og placeringen. Den er modtaget, så jeg skal bare lige lave det sidste. Lige om lidt når jeg finder overskuddet igen..... når jeg ikke føler mig helt så overkørt af en damptromle.




Jeg har tegnet R'et på papir. Strøget vliseline på det røde stof., som jeg havde liggende og klippet R ud af det. På bagsiden er der papir, som jeg syr med på maskinen, så kommer stoffet ikke til at 'flanne'. Jeg zig-zagger rundt i kanten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Tak fordi du med dine kommentarer er med til at gøre bloggen mere levende.