onsdag den 12. november 2014

Og julen begynder....næh - Er begyndt....




Arrrrggh - så starter juleræset. Her i form af trommende isbjørne i Bilka. Så varer det ikke længe, inden hele rædselskabinettet af julepynt også dukker op.

Men juleræs? Nix - ikke for mig. Jeg har for længst besluttet, at det bliver jul uanset hvad. Jeg kunne lave en alenlang liste over ting, jeg kunne tænke mig at gøre inden jul, men nej. Jeg når det, jeg har lyst til: En lille smule julebagning  - lidt småkager skal der være, hænge lidt julepynt op - min familie vil sige, at jeg bare skifter påskepynten ud med julepynt på en troldhasselgren, der hænger i stuen -  og så lave nogle juledekorationer - det er ting, jeg elsker at gøre. Dekorationer laver jeg faktisk mange af. Jeg elsker at have stearinlys tændt.

Og tæt på juleaften - helst ugen inden, laver jeg marcipan. Så sent som muligt, så det ikke står og 'fordamper', når resten af familien finder ud af, hvor det står. Hvis Steen har lyst at lave de pebermyntepastiller, han elsker, så kan han gøre det.

Og måske gør jeg når jeg også nogle andre ting - hvis altså  jeg har lyst!

1 kommentar:

  1. Tester lige om kommentarer dukker op. Nogen der ved, om man skal være logget ind på Blogger for at kunne kommentere?

    SvarSlet


Tak fordi du med dine kommentarer er med til at gøre bloggen mere levende.