lørdag den 20. december 2014

Inspiration til kommende tider....


En surfning rundt i strikkegrupperne på Facebook førte til et link til et opskrifthæfte fra Dale garn. Jeg har aldrig strikket med det garn, men synes modellerne ser rigtig søde ud.

Det er udelukkende børnemodeller - både til piger og drenge fra 2-8 år.

Så er der inspiration til de, der har en mormor- eller farmorkasse eller har børnebørn at strikke til. Der er jeg ikke endnu, men kan godt lide at følge med i, hvad der sker på strikkefronten. Og med fare for, at mine børn kalder mig skruk, så kunne det jo være, at den tid kom på et tidspunkt.

Hvem skulle have troet, at gammelrosa er in igen? Opskrifterne er på norsk - men det kan vel ikke afskrække?




2 kommentarer:

  1. Herlige billeder af ungerne og inspirerende strik... Har du set at Viking Garn har lagt deres mønstre ud til download?
    Jeg har heller ikke udsigt til småstrik... Men mønsterelementerne kan man jo også plukke i!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, jeg har ikke set Viking garn. Vil tjekke. Der er jo nogle tendenser i mønstrene, der er værd at lægge mærke til. Når mormor/farmor tiden kommer, er der jo nok andre tendenser oppe i tiden.Den tid, den glæde. :-D

      Slet


Tak fordi du med dine kommentarer er med til at gøre bloggen mere levende.