torsdag den 11. december 2014

Og lyset bryder frem...




I går middags var der mørkt og temmelig 'senteftermiddagdecemberagtigt', da der lige pludselig blev lyst. Selv inde i stuen. Og griber kameraet =mobil - og styrter ud for at se, hvad der sker.
Og så var det såmænd bare solen, der dukkede frem af en bræmme af skyer -  temmelig overvældende.



 Det er bestemt ikke verdens mest skarpe eller bedste komponerede billeder, men det er det bedste, jeg har. Og dem skulle I selvfølgelig se - også selv om det var i går.




Jeg tror, der kun gik en halv times tid, så regnede det. Igen. Men da sad jeg i en bus, for jeg skulle til strikkecafé.

I dag er vejret mere normalt for årstiden - gråt i gråt afløst af noget regn ind imellem, som gør det mere gråt.

Men jeg sidder herinde med brændeovnen tændt og siger pyt.

2 kommentarer:

  1. Hej Unni
    Hos mig er der mørkt og gråt.
    Der kom endda noget sludagtigt lige over middag.
    Det er hyggeligt med sterainlys og julepynt, men det er altid dejligt når det vender og vi går mod lysere tider.
    Hilsner fra AnjaAnemone

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig voldsomt til lysere tider - kan mærke at med årene er jeg ikke så god til mørke. Derfor bliver der også tændt mange stearinlys her i december og januar.

      Slet


Tak fordi du med dine kommentarer er med til at gøre bloggen mere levende.