torsdag den 5. februar 2015

Endomondo driller....


Igen i dag en kold, men skønne tur ud i skoven. Der var næsten skyfri himmel og velsignet læ i skoven.



Igen i dag stod rådyret i et brandbælte og skrabte i sneen for at finde mad. Vi kiggede på hinanden - og jeg fik mit billede og så gik jeg. Rådyret blev, hvor det var. Billedet er uskarpt - jeg har forstørret det mere, end det kan bære. Dyret står i skyggen, så det var svært at se ellers. 





Det var skønt at se noget blå himmel. Det trængte jeg til. Jeg gik en god lang tur - ekstra lang i dag, Og som altid var Endomondo programmet sat til. Da jeg kom hjem, stod den på 21 km på 1½ time, så der er noget, der ikke hænger sammen. Jeg kunne se på kortet, at min tur startede i Horsens, hvor jeg var i går, så reelt ved jeg ikke, hvor langt jeg gik. Jeg vil nu gætte på 7-8 km. Men det er træls med en fejl i Endomondo. Jeg har oplevet det flere gange. Måske et nyt motionsprogram til mobilen vil være på sin plads? Nogen forslag?



Strikketøjet har været fremme i dag, men jeg har ikke fået strikket så meget, som jeg gerne ville. Der har været 17 andre ting, der også skulle gøres. Det kan jo ikke være lige godt hver dag.



















4 kommentarer:

  1. Jeg bruger også endomondo og har et par gange oplevet det samme, jeg har dog fundet ud af at hvis man lige tjekket om den har fanget gps signal så går det rigtig for sig..

    Min tur i Odense var virkelig perfekt, vi havde stort set ingen skyer her og solens stråler var vidunderlige..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis derfor tjekker jeg altid, om gps signalet er der, før jeg sætter i gang. Også i går. Og alligevel startede det, hvor jeg sluttede min sidste gåtur i forgårs: i Horsens. Jeg tror det er der fejlen ligger: at den begynder hvor man sidst sluttede. Det var sådan, jeg for over en uge siden gik 91 km på 2 timer!
      Det er så dejligt at mærke solen. Den har magt nu.

      Slet
    2. Lyder godt nok sært.. det har jeg aldrig oplevet.. kan det være noget med dækningen eller?

      Slet
    3. Der bliver jeg dig svar skyldig. Men der plejer at være dækning. Jeg kørte en opdatering på Endomondo i aftes, måske hjælper det.

      Slet


Tak fordi du med dine kommentarer er med til at gøre bloggen mere levende.