fredag den 31. oktober 2014

Gråt gråt gråt....


Nej det er ikke om den nye trøje, jeg er ved at strikke til min datter. Det er vejret!

Er det kun mig, der får sådan en dyne ned over hovedet,når det er sådan gråt-i-gråt udenfor?

Når hårtoppen bliver våd, bare man stikker hovedet udenfor døren.



Ja - det kan da godt være, at humør-efter-vejret er noget, der kommer jo ældre man bliver, men jeg ER da ikke en komplet olding endnu. Med reumatisme i knæene, der gør ondt, når vejret er  - ja lige netop: gråt  - og lavtryk.

Sådan er det ikke - det påvirker 'bare' humøret. Hvor vejret i går med sol og blå himmel gav lyst og energi til at gøre alverdens ting, så har vejret i dag bare den modsatte effekt.

Men måske det bare er mig?



PS - Hvis du skulle få lyst at modtage mine blogindlæg på mail, kan du tilmelde jer her til højre på siden.  Man får tilsendt en mail, hvor man skal bekræfte - husk at klikke på den. Tjek i spamfiltret, hvis du ikke kan finde den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Tak fordi du med dine kommentarer er med til at gøre bloggen mere levende.