lørdag den 1. november 2014

For alle sanser...


Sidste weekend med åbent i Legoland. Og takket væres vores australske familie, havde vi nogle fribilletter. Og vejret var helt forrygende til en tur hertil. Det er ellers lææænge siden, vi har været der sidst. Ikke siden børnene var en hel del yngre end nu. 






Der var masser af børnefamilier, der skulle bruge deres sæsonkort for sidste gang i år. 
Og masser af børn, der kørte træt hen midt på eftermiddagen. Jo jo - husker godt, hvordan det var.




Vi bor rimelig tæt på Legoland, så  da vi havde prøvet hele-dags-modellen et par gange, begyndte vi at køre derud hen på eftermiddagen  og så nøjes med at tage 2-3 timer - og nå det, vi nu kunne, inden vi vendte næsen hjemad igen - oplevelser rigere og børnenes humør og tålmodighed intakt. Og vores med. 




I dag var datteren guide - hun kender nemlig de nye og gode ture - så vi fik prøvet det, vi havde lyst til. Vi tog selvfølgelig de attraktive ture først, så vi undgik køer der. Og jeg fik skreget og grint, som jeg nu engang gør, når turene er vilde - og sådan er de fleste for mig. 



Der var rigtig flot efterårs/Halloweenpyntet. Så det var  - som altid - en fornøjelse bare at gå rundt og bruge sanserne og nyde det. 



Jeg elsker alle de små detaljer. 





Jeg må nu indrømme, at selv om vi tog hjem ved tretiden - så er jeg træt alligevel. 

Men på den gode måde, som kommer, når man er rig op oplevelser. 

Også smagssansen blev tilfredsstillet:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Tak fordi du med dine kommentarer er med til at gøre bloggen mere levende.