mandag den 29. december 2014

Så smuk, så smuk...


Bare lige for at vi ikke i de her gråt-i-gråt-tøvejr skal glemme, hvordan en super vinter solnedgang kan se ud. Sådan var den i går og når den ser sådan ud, kan jeg lide det. Så bliver jeg sådan helt glad og varm indeni.



Men dagen i dag har jo mestendels været grå. Vi kørte yngstesøn kørt hjem til Ålborg. Der er nogle eksamener her i januar. De skal forberedes.  Ældstesøn er ligeledes taget af sted i samme retning. Det er nu noget andet, der trækker.
Her er der til gengæld blevet mere stille. Vi smækker benene op, der er blevet strikket og læst. Og vi er begyndt på at lave desserten til nytår. Det er os, der står for den i år. Men det er hemmeligt indtil videre.

2 kommentarer:

  1. Fantastiske billeder af den solnedgang... Der er flere skønne billeder rundt på blogs. Jeg så den desværre ikke!!!
    Vi har nydt et par stille dage. I morgen kommer vores datter hjem igen og nytårsaften samles vi alle sammen til uformel hygge og god mad.
    Men så synes jeg også, jeg trænger til almindelige hverdage...

    SvarSlet
    Svar
    1. Den var så kanonsmuk. Og det er godt at se på sådan et billede, når det hele er gråt udenfor ;-)
      Vi holder 'fri' til nytårsaften. Vi er en flok, der plejer at holde nytår sammen. Det skal dog ikke foregå her. Vores opgave i år er desserten. Det glæder jeg mig til.

      Slet


Tak fordi du med dine kommentarer er med til at gøre bloggen mere levende.