mandag den 19. januar 2015

En kvidren, der vil noget...

Der var ingen kiropraktortid i dag, men i morgen kan jeg komme tid. Det bliver godt. Jeg har stort besvær med at bukke mig ned - og kommer jeg ned, så er det ligeså svært at komme op igen. Opvaskerens øverste hylde kunne jeg tømme, men den nederste måtte Steen klare.





Det var helt befriende at kunne gøre noget helt almindeligt: gå tur.
På min tur i dag, kom forbi den hæk fyldt af pippende fugle. Jeg kunne ikke se dem, men høre dem kunne jeg. Det lød vidunderligt af forår. (Det er kun en lille video på 20 sekunder)




Men så begyndte det altså at sne. Store flotte snefnug, der lå i kort tid, så var de også væk.  Og senere holdt det helt op med at sne. Det blev altså ikke i denne omgang, vi fik vinter. Nu havde jeg ellers lige indstillet mig på det.

Jeg nyder aftenen med strikketøj. Jeg har strikket på sjalet og lige nu er det håndklædet, jeg har gang i. Og mens jeg hygger mig med strik, så læser Steen. Det er livet!

2 kommentarer:

  1. Godt, der er tid hos kiropraktoren i morgen... Og at du/I er gode til at indrette dagen til ressourcerne.
    Jeg nåede ikke ud i dag; vi planlagde ferietur!... håber på i morgen... Vi har ikke set sne... men det lyder jo til at være på vej vestover...
    Jeg strikker nedad... har snart indhentet det tabte!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fik strikket dobbelt så mange omgang på mit sjal, som jeg plejer :-)
      Jeg er spændt på, hvordan vejret ser ud i morgen. Lige nu er der en del tåge. Øv - foretrækker sne og frost.
      Dejligt du snart har indhentet det tabte.

      Slet


Tak fordi du med dine kommentarer er med til at gøre bloggen mere levende.