fredag den 16. januar 2015

Flere slags motion....


Der  spilles håndbold, mens jeg skriver blogindlæg. Det er vildt spændende. Danmark mod Argentina. Lidt ind i anden halvleg var stillingen 16-10, men nu har det vendt. Danmark fører dog stadig. Jeg tror på dem. De kan.... de skal.





Jeg har det nok sådan, at hvis Danmark ryger ud af turneringen, så taber jeg interessen. Jeg sad klæbet til skærmen før jul, da pigerne spillede, meeen de tabte en kamp og så var de ude. Og så så jeg i øvrigt ikke mere håndbold.
Det interesserer mig ikke en grønært, hvis Danmark ikke er i medaljerækken.  Så kan det være det samme. Jeg er nok ikke helt håndboldentusiast nok.


Uhh - det blæste i formiddags, så jeg troede slet ikke, at jeg ville komme ud at gå. Meeen i eftermiddags havde vinden lagt sig, og så skulle det være. Turen tog lidt lang tid, for vi havde flere ærinder i byen.



Det gør ikke noget, det var skønt at få noget frisk luft.

Danmark er stadig  foran - to, nej tre mål. De skal nok klare det.

5 kommentarer:

  1. Det eneste sport jeg 100% følger med i er når vores Danske Herre spiller landskamp.. kvinderne er lidt for kedelige synes jeg..
    Jeg sider klistret til skærmen hver eneste gang.. Men den var sku mere end spændende i dag, men det er ret typisk for de der åbningskampe..

    Dejligt at du kom lidt ud og fik gået en god tur.

    Dejlig weekend og kæmpe knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan lide både herre- og damehåndbold. Men det er rigtigt, at damernes går lidt langsommere. Det blev meget for spændende til sidst. Så kan jeg næsten ikke klare at se på det.
      Også skøn weekend til dig.

      Slet
    2. Glæder mig til endnu en kamp med Herrene i morgen.. :P

      Slet
  2. Jeg var til Nytårskoncert i Musikteatret med Caroline Henderson som solist. Hun har da en utrolig flot stemme. Selvom jeg ikke brød mig om alt det, hun fremførte, var det en fornøjelse at høre hende.
    Da jeg kom hjem, kunne jeg så se, at jeg ikke var gået glip af noget i TV!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bliver helt misundelig. Det må have været fantastisk. Nej - hvis man ser på slutresultatet, så gik du ikke glip af noget. Meeen det blev nu alligevel alt for spændende til sidst. Mit hjerte hamrede og maven gjorde helt ondt de sidste minutter ;-)

      Slet


Tak fordi du med dine kommentarer er med til at gøre bloggen mere levende.